Informacje

Witaj na "Pisane Szeptem"! Celem spisu jest reklamowanie opowiadań i zdobywanie im nowych miłośników. Zapraszamy do zgłaszania swoich blogów!

Już dziś możesz dołączyć do naszego zespołu!
Więcej informacji w zakładce "Rekrutacja".

Pamiętaj, żeby przed zgłoszeniem bloga dokładnie zapoznać się z "Regulaminem"!

Zapraszamy do zakładki "Tablica ogłoszeń", gdzie znajdują się wszystkie nowinki i ogłoszenia.
Zapraszamy do zgłaszania nowych rozdziałów do zakładki "Nowy rozdział!"

Pełne menu/wszystkie linki znajdują się z stopce bloga.

26 stycznia 2021

hit_man & lover / 666_migotka

 

[link do wattpada]

samotność to zgorzkniały, żałosny towarzysz.
zdarza się, że po prostu nie odpuści.

kiedy stawałem się zimny i twardy, jakiś maleńki fragment mojej podświadomości wołał błagając o pomoc, żebrał o miłość.
czasami czułem, że chyba sam cierpiałem z powodu swojej oziębłości i uporu.

/ po tamtej stronie Ciebie i mnie.

hit_man & lover

Kto występuje: Postacie własne

Gatunek: Erotyk, Kryminał, Romans

Platforma: Wattpad

Blog: Oryginał 

Status: Trwające


TW: tylko dla dorosłych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz